Įdėmiau pastudijavus, namo interjerą apima keistai nesuvokiamas jausmas. Lyg ir nesuvokiama idėja slypi po baldų, detalių, spalvų rūbais. Kartais, pažvelgus į namo ar buto erdvę, galima gana lengvai perskaityti idėją, slypinčią „už dekoracijų”. Šio namo erdvė ir nebylūs jos gyventojai šiek tiek pribloškia. Kas tai?
Trijų aukštų namą užplūdo nesulaikoma Bruno Reymond – dizainerio ir parduotuvės Ibizoje ”La Maison de l’Elephant” savininko vaizduotė, pasklisdama ir išpuošdama namo erdves. Namas Barselonoje, negyvenamas ir neremontuotas gal dvidešimt metų. Namo viduje buvo daug atskirų kambarių bei erdvių. Rekonstrukcijos metu daug sienų buvo išgriauta ir buvo įrengti apartamentai su keturiais miegamaisiais kambariais. Laiptai ir kai kurie kiti seno namo konstrukciniai elementai buvo išsaugoti. Įvairiaspalvės sienos buvo perdažytos. Namo plokštumose įsigalėjo balta spalva, kartais elegantiškai susiporuojanti su juoda spalva. Baldų kolekcija sukuria unikalią kontrastingą vienovę, vienijančią įvairiais laikmečiais ir skirtingose šalyse, žemynuose pagamintus baldus; taip pat apjungiančią skirtingų laikmečių ir kraštų stilius. Drąsus ir ryškus interjeras, savo detalėse, aksesuaruose, balduose įkūnijantis nesenstamumo ir tęstinumo laike ir erdvėje atmosferą.
Svetainės kampe, Paessaggi Italiani moduliniai baldai su akrilinėmis sienutėmis – Massimo Morozzi, Edra dizainas. Sofos, apskritas baltas staliukas, staliukai iš šaknų, iš Bali – Bruno Reymond dizainas.
Svetainės erdvė vizualiai atskiriama didžiuliu kilimu ant grindų. Dar keli dizaineriški baldai: šalia sofos Marc Newson, Cappellini kėdė ir pirmame plane Charles ir Ray Eames, Vitra gamybos kėdė.
Russell James, Nomad serijos fotografijos įsigytos Niujorko galerijoje, viešpatauja kambario erdvėje. Aplink stalą, 70-ųjų švediško dizaino mokyklos kėdės. Šviestuvas įsigytas „La Maison de l’Elephant” kaip ir kiti baldai.
Pertvara – širma, Bali medinis stalas, kurio medinė dalis laikosi ant dviejų nerūdijančio plieno stovų, – Bruno Reymond dizainas.
Vaizdas į svetainės erdvę iš kitos pusės. Juoda sofa Francesco Binfaré dizainas, Edra priešais židinį, suprojektuotą ir įrengtą galinėje svetainės kambario sienoje. Skulptūriniai šviestuvai ETA Yoga Kundalini gamybos.
Pora odinių kėdžių ir staliukas juodomis kojomis, – septinto dešimtmečio švedų dizainas, stovintys ant originalių kietmedžio grindų, šiek tiek suminkština dominuojantį baltumą erdvėje.
Stumdomos durys atskiria darbo kambarį nuo svetainės kambario erdvės. Šalia pastatomo šviestuvo, Luisa Rodan tapybos kūrinys.
Biure, juodos dirbtinio akmens grindys, vamzdinių plieno konstrukcijų kėdės ir stalas, mažomis, baltomis plytelėmis dekoruotos sienos primena 70-ųjų estetiką. Raudonos, baltos, juodos spalvų kontrastai sustiprinami Aleksandras H. paveikslais.
Beveik nespalvotas miegamasis.
Dar vienas nespalvoto interjero kambarys, 60-ųjų baldai.
Dar keletas dizaineriškų baldų juodai baltame interjere.
Juodos plytelės ant sienų ir grindų tęsia architektūros, interjero ir teatro menų konsolidaciją.Venecijos veidrodžiai – tai dar keletas aktorių, rastų aukcione, apšviestų halogeniniais šviestuvais lubose.Vonia iš La Maison de l’Elephant.
Štai tokia istorija. Daug žymių asmenybių, puikių baldų ir dizaino aksesuarų, šioje nemirtingoje interjero dizaino istorijoje.