Kambario interjero dizainas lyg abstrakcija paveiksle

Vienu iš svarbiausių ir įtakingiausių interjero dizainerių praeitame šimtmetyje neabejotinai buvo Albert Hadley, JAV. Menininkas išsiskyrė įmantriu ir sudėtingu interjero dekoravimo stiliumi, ką būtų galima pavadinti klasikinio ir modernizmo stilių deriniu. Autorius pasižymėjo puikiu mastelio ir proporcijų pojūčiu, darbus puošė užuominos apie išsamias žinias, dekoras švytėjo entuziazmo ugnele.

Hadley norėjo, kad jauni dizaineriai daugiau laiko skirtų savo išsilavinimui. “ – Visa tai apie savo žodyno praturtinimą.“ – sakė žymus interjero dekoratorius.

Iš tiesų visa tai yra tik apie dizainerio priemonių žodyno turtingumą, ir, be abejo, kliento supratimą.

„Aš visada tikėjau, kad kuo labiau išsilavinę klientai, tuo lengviau su jais dirbti. Klientai, turintys žinių apie dekoravimą ir gebėjimą formuluoti tai, ko jie nori iš galutinio projekto, padaro dizainerio darbą lengvesniu.“ Albert Hadley.

Pasižvalgykime po kažkada tai paties autoriaus projektuotus savo namus Manhetene, Niujorke. Atkreipkime dėmesį į pagrindinį kambarį, tai svetainė arba darbo kambarys. Ką Jums primena kambario dekoras?

headley darbo kambarys

Pažiūrėkite iš arčiau.. į kairę kambario dalį.

headley darbo kambarys skulptura langas

Pažvelkime į dešinę kambario dalį. Linijos, formos, spalvos..

headley darbo kambarys sviestuvas paveikslas

Ar Jums tai nieko neprimena..?

O kaip apie rusų kilmės dailininko V. Kandinskio kūrybą?

Vassily_Kandinsky,_1923_-_On_White_II

Trikampiai – geltonas, raudonas, metalo spalvos šviestuvų gaubtai, tiesūs, metaliniai, ploni strypai, ant kurių laikosi šviestuvai; status, oranžinis trikampis rudame fone – paveikslas ant sienos; keletas gyvai lenktų linijų – brūkštelėjimų – augalo šakelės vazoje ant stalo; stačiakampis pagrindas ant kurio apvali forma su skyle – skulptūra; netaisyklingos formos dryžuotas kilimas ant tamsių grindų; geltona kėdė juodo medžio karkasu ir apvali gelsva, metalinė kėdutė šalia; įvairiaspalviai, blizgantys kvadratėliai ant lubų.. Ką dar nupiešti?

Lyg vaikščiotum po erdvine tapusią abstrakciją?

headley darbo kambarys stalas kede paveikslas

„… dizaineris turi gebėti matyti – įdėti koncentruotas pastangas, kad įsisavinti projekto esmę. Matyti, yra labai sunkus dalykas, ką reikia padaryti. Dauguma žmonių „žiūri“ į daugelį dalykų, bet niekada „nemato“ nieko. Žiūrėti yra emocinis; matyti yra intelektualinis procesas.“ – Albert Hadley.
foto: Lonny