Namo interjere, suprojektuotame Gaile Guevara, dominuoja masyvios dizaino detalės. Atkreipkite dėmesį į valgomojo erdvėje esančių baldų dizainą. Stalo kojos, stovėdamos pasvirusiu kampu, įveda judesio pojūtį į vidaus erdves, kuris pratęsia savo egzistenciją, sustiprėdamas Sabina Hill meno dirbinio iš medžio formose, atsimuša į baltas sienas ir išsisklaido pastato erdvėse.
Dar vienas akivaizdus feng shui kūrinys. Ar dvasinės architektūros kūrinys. Tai nėra tik estetika, tai ir giliau glūdinti kūrinio koncepcija. Pradėjus nagrinėti, atsiveria subjektyvi realybė. Kaip knyga: ”-skaitykite mane”. Interjero motyvas tampa kaip raktu, kaip įėjimo vartais. Ervės atgyja, įgauna vidinę jėgą, energiją. Energijos nesimato. Tai kaip ir „tvyro” laike, erdvėje. Formos įgauna kitą prasmę.
Kaštono medžio stalas sukurtas kartu su Christian Woo. Kaštono medžio kėdžių sėdimos vietos yra aptrauktos juoda oda. Medinės kėdžių kojos ir ranktūriai yra medžiaginiame balanse su masyviu stalviršiu ir stalo kojomis. Stalo vyriškas tvirtumas kontraste ir derinyje su moterišku kėdžių formų grakštumu. Ar gali būti gražesnis derinys?
Tom Dixon šviestuvai, kaip ir surenka energiją ir savo forma perduoda ją apvaliam medžio raižiniui, kabančiam ant sienos, šalia masyvių formų židinio. Spalvinė gama – nuo baltų sienų, šviesaus medžio grindų, šviesių ir tamsių detalių medžio raižiniuose iki tamsaus medžio balduose, kolonose, bei sijose ir juodos spalvos šviestuvų gaubtuose.
Masyvioms sijoms lubų dizaine puiki atsvara yra horizontalūs blokai židinio apdailoje, prie kurių savo spalva ir vizualine mase prisideda kiliminė danga. Tai padeda išlaikyti vizualinį balansą tarp interjero formų ir išlaikyti jas tame pačiame mastelyje. Lengva, minkšta dalis taip pat puikiai egzistuoja šių galingų formų draugijoje. Norėtųsi prisiminti, jau „Namų dizaine” anksčiau minėtą lubų dizainą bute, Paryžiuje. Palyginkite. Didelės masės, bet skirtingas vizualinis svoris.
Stovinčio Budos skulptūra. Galbūt interjere ir eksterjere glūdi budizmo potekstė, ne fengšui. Bet jei pažvelgtume giliau į minties evoliucijos praeitį, tai kažkur tai atrastume ankstesnį šaltinį, iš kurio išsruveno fengšui ir budizmo metodikos. Upeliukai tekėjo skirtingomis vietovėmis, tapdami upėmis ir išplaudami skirtingus krantus, ir žmonės pavadino juos skirtingais vardais.
Namo eksterjeras su kriokliu, krintančiu vandeniu į tvenkinį; su dar viena, lyg ir sėdinčio ant vandens Budos skulptūrėle, asocijuojasi su anksčiau ”Namų dizaino” dienoraštyje minėtu namu prie Austino ežero, Teksase. Skirtingi vidaus interjerai, baseinų sprendimai, bet jaučiasi kažkas tai bendro. Kaip skirtingos melodijos, kažkuo tai primenančios viena kitą, ar tos pačios melodijos motyvai, pagroti skirtingais instrumentais. Gražios paralelės, vidaus ir lauko deriniai.