Lengvai permatomai melsva ir vėsiai šilta rausva Jill Stuart 2012, pavasario – vasaros rūbų kolekcijos spalvos.
Straipsnelyje “Kitokia interjero estetika” galėjote matyti Valentino mados namų rūbų stiliaus ir reklaminės kampanijos nuotaikų asociacijas interjeruose, interjero dizaino detalėse ir elementuose.
Kiekvienas meno kūrinys ar tai būtų nuotrauka, paveikslas, skulptūra ar mados kolekcija perteikia kokią tai nuotaiką. Bet kuri meno forma, ar tai būtų fotografija, dailė, kinas ar architektūra komunikuoja, perduoda, pateikia, sukuria kokią tai emociją, emocinę būseną.
Nuotaika ar emocija, tai tas vardiklis, iš kurio dalinasi, bet kuris meno kūrinys, jeigu išsireikštume matematiškai. Gali būti interjeras ir skulptūra, kuriais tiek dizaineris, tiek skulptorius siekė perteikti džiaugsmą. Gai būti papuošalas ir spektaklis, kuriuo juvelyras ir režisierius siekia perteikti švelnumą.
Spalvos – tai aiškiau matomi vardikliai, kurių pagalba galime padalinti ar suprastinti keletą skirtingų meno formų trupmenų, kad ir rūbų kolekciją ir kambario, buto ar namo interjerą. Šiek tiek giliau, ne taip lengvai apčiuopiama plevena interjero nuotaika.
Pažiūrėkime keletą nuotraukose žemiau, kaip erdvės galėtų atrodyti įvilktos į rausvus ir melsvus interjero dizaino rūbus.
Ar interjero detalėmis perbėga rūbų kolekcijos reklaminės kampanijos nuotaikos?